Na czym drukujemy?

Asortyment

Drukujemy na produktach formy Promostars LPP. Firma LPP S.A. jest właścicielem takich marek jak Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay co gwarantuje wysoką jakość odzieży.

WYGODNY KRÓJ

Produkty PromoStars skrojone są w sposób zwiększający komfort noszenia (anatomiczna i ergonomiczna konstrukcja)

GĘSTOŚĆ SZWÓW

Zastosowanie gęstego ściegu poprawia trwałość produktów i poprawia wygląd

TAŚMA WZMACNIAJĄCA

Taśma wzmacniająca przy ściągaczu poprawia komfort noszenia i zwiększa odporność produktów w miejscach szczególnie narażonych na uszkodzenia

DOBÓR BAWEŁNY

Bawełna stosowana w koszulkach PromoStars jest wysokiej jakości (ring spun), czego efektem jest ich wyższy komfort noszenia (miękkość) i trwałość

NASYCENIE KOLORÓW

Dzięki procesowi dekatyzacji produkty Promostars zachowują wysoki stopień nasycenia kolorami - nawet przy wielokrotnych cyklach pralniczych

BEZPIECZEŃSTWO

Produkty Promostars spełniają normy Oeko-Tex® Standard 100. Instytut Włókiennictwa jest członkiem Stowarzyszenia Oeko-Tex i jako jedyny w Polsce prowadzi procesy certyfikacji, wykonuje badania i wydaje certyfikaty dla wyrobów włókienniczych na znak Oeko-Tex® Standard 100. Od 1992 roku Oeko-Tex® Standard 100 jest wiodącym w świecie znakiem bezpieczeństwa wyrobów włókienniczych. Produkty, którym przyznano ten znak, są wolne od substancji szkodliwych w stężeniach mających negatywny wpływ na stan zdrowia człowieka m.in. pestycydów, chlorofenoli, formaldehydu, barwników alergizujących, zabronionych barwników azowych i ekstrahowalnych metali ciężkich. Certyfikat Oeko-Tex® Standard 100 potwierdza spełnienie wymagań zawartych w załączniku XVII REACH (włączając stosowanie barwników azowych, niklu itp.), amerykańskich wymagań odnośnie całkowitej zawartości ołowiu w artykułach dla dzieci ICPSIA, z wyłączeniem akcesoriów wykonanych ze szkła) oraz polskich przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa produktów włókienniczych (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 6 kwietnia 2004 r. Dz.U. nr 81, poz. 743 z późniejszymi zmianami). Ułatwia sprzedaż wyrobów włókienniczych, przede wszystkim na rynkach krajów Unii Europejskiej, Rosji, Ukrainy Białorusi, USA, Kanady, Japonii i innych.